Ny bloggdesign!

Anledningen till att det har blivit lite dåligt med uppdateringar under kvällen har varit för att jag suttit och arbetat lite med min nya bloggdesign. Det hela är dock lite irriterande eftersom jag själv inte har en aning om vad, hur och varför man ändrar på alla koder och liknande. Det kör bara runt i huvudet, och därför tänkte jag fråga ifall det finns någon duktig läsare där ute som kanske har tid att hjälpa mig få till bloggens design, en header har jag redan designat, men det handlar mest om smådelarna, för att få till bloggens helhet. Hör bara av er!

Rikard


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Ja, Adam har hållit på med den en hel del idag så jag är väldigt tacksam. Min design innan var förskräcklig, medan din är stilren och snygg som den är nu. Du och jag kanske kan bilda klubb, vi är garanterat lika dåliga på det där med stil- och kodmallar! Stod bara still i min skalle och såg ut som grekiska.



Och ja, Adam bara TROR att han är duktig - hoppas han läser detta! ^^



God natt på dig. Kram

2008-10-22 @ 23:35:59
Postat av: adam

"Det kör bara runt i huvudet"

Som det brukar i en torktumlare när det inte finns så mkt i den ;)



Hahaha! Ni är så roliga ^^

kram på er!

2008-10-23 @ 00:08:46
Postat av: n

Jag tycker din design blev jättebra :)

2008-10-23 @ 09:53:29
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: