Märkesoutlet

Mitt emellan Kinna och Skene ligger en Märkesoutlet som enligt sin slogan har etthundra procent varumärken, och femtio procent pris. Inte konstigt att man som ganska lat idrottare då dras dit. Direkt hajpat är det inte men jag är inte personen som känner för att lägga flera hundra på en snygg träningssvid, utan istället har jag samma sorts träningsbyxor som jag haft sedan jag började gymnasiet; kan ju tillägga att det är lite si och så med passformen då dessa är tvättade x antal gånger. Iallafall så la jag igår undan ett par träningskor eftersom det är meningen att jag och Emma ska börja träna till veckan, men vi får se hur det blir med det. Ett par Nike blev det iallafall, inte allt för dyra och inte allt för uppseendeväckande. För vem vill gå på gymmet med pinsamma skor och få pinsamma blickar? Inte jag iallafall; kan iallafall rekommendera er att ta er dit om ni är ute efter billiga träningskläder, det lönar sig!




Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: