Måndagen 27: e oktober

Det är inte klokt hur fort veckorna passerar, om en månad är det första advent och om två har julen passerat och vi går mot det nya året. Nej, så lång framförhållning orkar jag inte ha för närvarande, det är fint väder ute och jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning. Igår mailade jag in gruppens projekt i Affärsmannaskap om Indiska och två konkurrenter, vi får hoppas att allting blev så bra som vi eftersträvade! På fredag har vi iallafall redovisning och på torsdag ska vi vara opponentgrupp på en annan grupps rapport; spännande!

Idag hade jag tänkt bege mig till Göteborg en sväng för den dagliga rundan; eftersom jag i princip har en obefintlig ekonomi denna månad så kommer jag dock inte kunna göra några större inköp men jag ska iallafall unna mig en sväng runt Myrorna, Emmaus, NK och så Magasinsgatan. Efter detta blir det planering och fika med Patrik om fredagen, så det blir fullt upp idag. Nej, nu får jag hoppa in i duschen!


Rikard

Kommentarer
Postat av: Andreas

Låter som en bra dag :)



Ha en jätte bra dag

2008-10-27 @ 13:37:15
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: