Läggdags

För första gången på över två veckor ska jag försöka komma i säng tidigt nog för att orka upp vid halv sju imorgon. På morgondagens schema står ett seminarie i affärsmannaskap med Anders Hedén, intressant. Efter det antar jag att det blir lite snack gruppen emellan om vårt arbete som förhoppningsvis snart ska vara färdigt. Jag hade faktiskt också tänkt att ta en runda till skolans datasalar för att kontrollera vilka program som man kan använda för att skapa en snyggare bloggdesign, just nu vet jag bara att det finns en massa roliga program för att rita mönster och kläder, men så är det ju när man går på Textilhögskolan. God natt på er iallafall!

Rikard

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Precis. Svart fungerar ju alltid.

Kök behöver väl inte vara så jätte dyrt. Min budget ligger på max 60,000 kr. Jag har bara svårt att välja färg. Rött, svart eller metallic. Vi får se! :)

2008-10-21 @ 23:11:18
URL: http://www.metrobloggen.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: