Idol 2008

Jag förstår inte att jag överhuvudtaget skriver ett inlägg om Idol, men jag tror dels att det beror på att jag fastnat för det i år mycket på grund av det mycket starka startfältet som är tusen gånger bättre än föregående års. Däremot förstår jag inte hur Linda behövde lämna programmet ikväll då September/Velvet kopian Jenny satt säkert, nej jag kan inte förstå att jag är såpass insatt att jag faktiskt kommer ihåg namnen på de tävlande. Jag har iallafall en klar favorit som jag hoppas får stanna kvar ända tills slutet, Loulou! Nej, slut med nördsnack nu ska jag återgå till min härliga företagsekonomi bok.

Så här glada är de 16 kvalklara. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Rikard

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Loulou är verkligen kärlek! Sådan passion, och verkligen helt grym!

2008-10-03 @ 23:05:25
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: