Helgen

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera helgens händelser; men det kan ju visserligen bero på att jag inte gjort något annat än sprungit runt på jobbet i nästintill obefintligt slitna foppatofflor och svarat på larm. Det har faktiskt gått över förväntan att jobba över helgen, det har till och med varit riktigt roligt och det tror jag beror på att jag inte jobbat på över en månad; och det faktum att det tillfälligt blivit mycket lugnare på jobbet bidrog till att vi stundtals inte hade något att göra. Pengar är pengar och jag tror jag kommer bli överlycklig nästa månad då de trillar in lite extra på kontot, alltid välkommet när man inte tar något studielån.

Rikard

Kommentarer
Postat av: Andreas

samma här typ men nu bloggar jag som vanligt haha :)



Ha en jätte bra dag

2008-10-27 @ 13:36:49
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: