Gråaste dagen på länge

Det var längesedan jag var med om någon så grå dag som idag. Jag tror att hade jag stannat hemma så hade jag varit gravt deprimerad och inte orkat med någonting; men nu bestämde ju sig jag och Emma för att ta oss till Friskis & Svettis, kolla läget och prata med personalen, och det fick vi. En privat guidad runtur och otroligt mycket information som förmodligen ska göra mig och Emma tillräckligt tränade för att vi ska orka med hösten. På torsdag är det meningen att allting ska dra igång och sen är det upp till oss. Vi passade också på att besöka Knalleland där jag inhandlade en röd mössa på Myrorna för trettonkronor och rakgel på Ekohallen.




Rikard

Kommentarer
Postat av: Syrran

Fint bror kan träna ihop ska också köra igång där sen..... =)

2008-10-14 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: