Generation fett

Då var även denna onsdagen över, och skönt är väl det för då går det snabbt till helgen. Förvisso ska jag faktiskt arbeta både hela lördag och söndag men ändå tycker jag det känns skönt när de tre första dagarna i veckan har gått. Förövrigt såg jag på "generation fett" på trean ikväll och det är ju verkligen skrämmande att se hur vissa kulturers attityd till mat ser ut. Det är nog bäst att man i framtiden tänker på när man utbrister; fan vad fet jag är, eller dylikt. Har man bara något att jämföra med så kan man inse större och väsentliga saker än det. Den publicerade bilden tror jag i framtiden kommer bli historisk, precis som bilderna som togs i Vietnamnkriget.


Rikard

Kommentarer
Postat av: Andreas

Mmm håller med! :)



Ha en bra kväll

2008-10-23 @ 17:53:45
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: