Gårdagen

Jag och Karin umgicks närmare tolv timmar i sträck igår och vi hade verkligen hur kul som helst, jag vet inte hur lång tid vi tillbringade inne på Acne men jag kan säga att det var över en timma. Slutligen gick Karin därifrån med ett par skor, ett linne och en tröja medan jag nöjde mig med två t-shirts och en skjorta. Gårdagens bästa var dock Röda Korset där vi inhandlade både det ena och det andra. Karin led dock av ånger och dåligt samvete hela kvällen fast jag tröstade henne och hjälpte henne att inse att hon inte skulle bli lika lycklig om hon handlat upp de pengarna på H&M istället, för deras kläder passar henne inte. Efter en stor och mastig buffé kunde vi inte motstå varsin bulle för att i förskott fira kanelbullens dag och på Espresso House konstaterade vi att deras bullar är de fulaste som man kan köpa, och därför lurade vi till oss en ny genom att säga att den gamla inte var färdigbakad. Dagen avslutades med Idol och en trevlig kväll i hör och häpna, Borås.






Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: