Fyra timmars fika

Direkt efter fikan med Lise tog jag mig in till Borås för att träffa Sofie för en fika. Mitt egentliga ärende var att lämna över årsredovisningen från Gudrun Sjödén som jag hade beställt till vårt arbete, men vi hann även med en liten fika.. på sisådär fyra timmar. Det blev blåbärspaj för mig, räkmacka för Sofie och en maräng som vi sedan delade med hela bordet. Känns som att jag sitter med ett fett lager glasyr på tänderna så det får bli tandborsting gånger två innan sängdags. Kommer även snart behöva införskaffa mig en ny kamera då min mobilkamera endast fungerar i dagsljus och tar riktigt dåliga bilder i mörker. 


Rikard

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Ja men visst är det så. Gratis PR tackar man aldrig nej till! ^^ Och du är duktig så det klarar du av! :)



Jag åker till Kina den 9 november, så lite mindre än tre veckor. Tiden går fort, det ska bli riktigt skoj.



Du är inte ensam om att ha en dålig mobilkameran i mörker, jag kan inte heller ta bra bilder i mörker. ^^

2008-10-21 @ 20:56:47
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man blev inte lite sugen när man såg den där marängen! ;)

2008-10-21 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: