Förfestandes på juice

Ja, jag ska försöka att fatta mig kort när det gäller gårdagens förfest. Det var meningen att jag skulle införskaffa vinet som jag och Rickard senare under kvällen skulle inmundiga på vår lilla tillställning, tyvärr var kön till Systembolaget i Nordstan säkert flera kilometer lång och jag fick den briljanta idén att åka ut till Korsvägen istället. Vad jag inte visste var att Systembolaget på lördagar stänger klockan tre och det insåg jag först när vi kommit fram till Korsvägen, tio minuter för sent. Det blev inget vin, men förfest på varsin halv kyckling och juice blev det. Faktiskt så drog vi sedan vidare ut där vi drack jättegott vin till alltför lågt pris, tror inte ens jag betalade för hälften av vad jag inmundigade. Vi blev iallafall tagna på bar gärning av en mingelfotograf och senare under kvällen begav vi oss ut på en klubb där jag med mina Charlotte Perrelli ben svängde mina lurviga tills klockan blev halv fyra. Så otroligt roligt har vi inte haft sen förra veckan, och jag hoppas verkligen att det blir så snart igen!

För sötnosarna Rickard och Rikard är Gossip ett självklart val för en del av en skön utekväll

Rikard

Kommentarer
Postat av: Rickard

vi hade såååå kul:P

2008-10-19 @ 20:48:16
URL: http://rickeofmq.blogspot.com/
Postat av: adam

haha, värsta qx-fotograf "ta kort på oss" bilden :D..

Blev så glad när jag såg er!!

2008-10-20 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: