För bra för Idol

Ännu en gång är det bevisat att vissa artister faktiskt är alldeles för bra för Idol. Lyckligtvis tog Loulou det hela med en klackspark och även om jag hellre hade sett Sepideh eller Johan på tåget hem från Stockholm så kan jag inte annat än på något sätt hålla med svenska folket. Loulou passar inte Idol, hon är på tok för bra för spektaklet; någon som däremot passar och däremot förtjänar att ta en plats i finalen i Globen är ju Kevin; lättare och gladare människa får man ju leta efter och Kevin är nu min klara favorit!


Rikard

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Loulou var min favorit, med sin härliga karisma och gud vet vad. Ja, hon är som sagt för bra!

2008-10-25 @ 01:12:17
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: