Fika med blivande mamma

Som en infall bestämde sig jag och Lise för att möta upp och prata igenom den senaste tiden. Själv är jag mest i ett nära extasiskt tillstånd sen jag fick reda på att hon faktiskt ska ha barn! Det är det enda som jag tycker är positivt med att bli äldre, att de vänner man tycker allra bäst om skaffar barn och börjar prata om bröllop samtidigt som man själv känner sig så otroligt liten. Det blev iallafall en otroligt rolig fika med mycket skratt och mycket sneglande på en mage som inte börjat växa än. Lise är inte bara världens skönaste person, hon kommer även att bli världens bästa mamma!





Rikard

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Vad roligt att se statistiken över din blogg! Amir da bitch, haha. Bara köra på nu då. =)

2008-10-21 @ 20:29:38
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: