Fifth Avenue Shoe Repair t-shirt Säljes!

Nu säljer jag min helt nya Fifth Avenue Shoe Repair t-shirt från höstens kollektion med en dragkedja rakt över axeln. Anledningen är att den är alldeles för stor och för att sidsömmen i halsen spruckit, men det är nu åtgärdad igen och tröjan ser ut som ny. Jag har endast använt den en gång men tyckte den var alldeles för stor trots att storleken är medium. För er som undrar så har jag fått en likadan i storlek small som plåster på såren från Fifth Avenue Shoe Repair och det är den jag har på mig på bilderna. Nypriset ligger på en tusenlapp så kom med ett bra bud så får vi se!


Rikard

Kommentarer
Postat av: Annaida

ja visst hände det alldeles för fort, men tänkt på vad du säger hörru, jag är äldre än dig ;)

Tentan kändes rätt enkel faktiskt, men jag har haft dålig karaktär och inte pluggat så bra som jag hade velat. men jag tror nog på att den är godkänd i alla fall :)

2008-10-10 @ 22:13:26
URL: http://annaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: