Dagens outfit

Jag har bestämt mig för att jag ska ta ur axelvaddarna ur kavajen jag köpte på Röda korset i lördags. Visserligen så sägs det väl att det här med axelvaddar ska komma tillbaka inom en snar framtid, men jag kan inte riktigt säga att jag är ett fan av det, och trots att det tror jag inte att jag någonsin kommer känna mig bekväm i det. Antar att jag under tiden jag pluggar kommer att ta fram sprättaren och sätta igång, sedan är det ju bara att tråckla ihop. Men först en massa formler att rabbla in!

Snacka om en färgglad pose


Rikard

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag brukar kolla på gamla tentor innan, annars är de väl boken som gäller vet inte vad man kan tipsa om annars...

2008-10-06 @ 19:17:55
URL: http://lillalallala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: