Dagens outfit

Nu är jag hemma en vända efter vårt projektmöte med våra handledare. Gick ypperligt bra och jag måste säga att vi fick mer inblick i vad projektet ska gå ut på. Ikväll blir det vindrickande till stor del, och en och annan titt på Idol faktiskt. Jag, Emma, Sofie, Sofia och Sara blir det väl som tillbringar kvällen ihop, antar att jag tar med mig kameran så att jag kan dokumentera både det bra och dåliga som händer ikväll. Anledningen till min minst sagt annorlunda pose beror nog dels på att det regnar ute, och dels på att jag fortfarande är uppe i varv sen tentan avklarades!


Rikard

Kommentarer
Postat av: sebbe

fast jag tycker du passar i den ju:P

2008-10-11 @ 05:50:55
URL: http://fashionguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: