Comme des garcons för H&M

Då är de absolut första bilderna släppta på det designarbete som härnäst väntar för H&M nämligen arbetet med Comme des garcons chefdesigner Rei Kawakub. Att döma av de första bilderna så är det en väldigt mörk kollektion med mycket assymetriska skärningar och med antydan av att inspirationen hämtats från teatern. Lite smått gothiskt och lite vampyraktigt. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska tycka, men jag antar att det är bäst att hålla sig neutral än så länge tills resten av kollektionen släpps.






Rikard

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du skojar nu va?!! VAD är snyggt på dessa plagg???? Bror alltså... =)

2008-10-10 @ 20:43:50
Postat av: Rikard

Hehe syster jag har inte bestämt mig för om de är snygga eller ej, och jag kan inte säga direkt att jag är överförtjust!

2008-10-10 @ 23:20:25
URL: http://rikardandreas.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaasdyra

2008-10-11 @ 12:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: