Bowling och bingo!

Efter jobbet idag var det hem och ta en snabb dusch för att hinna med tåget till Borås som avgick från Fritsla sjutton och fyrtionio. Väl där så begav sig vi, ett gäng på sju glada ungdomar till bowlinghallen för en timmas underhållning, som fylldes av skratt och strikear. Jag kan ju passa på att poängtera att jag själv slutade näst sist, mycket på grund av att vi hade en "Jag har bara bowlat i sex år!" i vår grupp; segern unnades henne iallafall då hon fick ner alla käglor nästan varje gång. Efter bowlingen tog vi oss en sväng in i Bingohallen och körde en vända, snabbare bungo har jag aldrig varit med om och hade man kört på det sättet på äldreboendet där jag jobbar hade nog pensionärerna fått infarkter och dött som flugor. Iallafall, kvällen avslutades på Viskan där det inmundigades wraps, som var fyllda med något som närmast kan beskrivas som kall, gammal grönsakssoppa. Att vi också blev flyttade från soffbordet vid fönstret för att vi var för fula gjorde att Viskans anseende i våra ögon sjönk.




Rikard

Kommentarer
Postat av: Sara

Se vad sårad jag blev när vi inte fick sitta i snygg soffan... ;)

2008-10-26 @ 11:40:40
Postat av: Andreas

Trevligt :)



Ha en jätte bra kväll

2008-10-26 @ 18:13:30
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Sebastian

WTF, bingo utan mig?

2008-10-27 @ 00:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: