Beslutsångest

På onsdag har jag två vänder till frisören inplanerade, och tanken är väl att jag ska återgå till min naturligt blonda hårfärg; men samtidigt känner jag inte riktigt att jag vill det, iallafall inte nu. Jag blir mer och mer sugen på att behålla min färg och klippa det extremt kort på sidorna och sedan behöva dra det framåt. Jag har prövat det förr, men tyckte inte att det lyckades direkt så jag funderar på att pröva det ännu en gång. Men samtidigt känner jag verkligen att det vore roligt med något riktigt nytt, så man kan väl säga att jag har lite beslutsångest. Vad tycker ni?




Rikard

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du gör som du känner... men är inte det mörka väldigt bra???

2008-10-13 @ 22:33:55
Postat av: Anonym

Glömde föresten tacka för datahjälpen i dag kram

2008-10-13 @ 22:41:04
Postat av: Annaida

På vintern ska det vara möööörkt hår ;)

2008-10-14 @ 11:08:55
URL: http://annaida.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Jag tycker att du passar riktigt bra i mörkt hår, har förvisso inte sett dig i ljust. Sedan tycker jag att din frisyr är grymt snygg. Jag hade en liknande idé när jag klippte mig, men nästa gång ska jag raka på sidorna och ha längre uppepå.

2008-10-14 @ 13:03:05
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: