Belöningar

Oavsett vad det är vi gör i livet är det väldigt viktigt att man belönar sig själv, det kan vara med en chokladkaka, en tröja eller vad som helst och just i mitt fall handlar det faktiskt om kläder. Jag och Karin kom överens om att kläder faktiskt är det bästa sättet att både muta sig själv och belöna sig själv med och det kan faktiskt göra att man blir riktigt drivande efter själva målet. Efter nästa vecka kommer jag få reda på hur det gått på tentan i företagsekonomi som vi har nästa fredag, och jag har bestämt mig för att om jag klarar den, den första och därmed speciella tentan så måste jag få någon slags belöning med tanke på all tid jag lagt ner på att plugga. Sedan är det dock svårt att välja vad själva belöningen ska bli!





Rikard

Kommentarer
Postat av: max

se till att belöna dig med något sjukt bra hur det än går !

2008-10-02 @ 00:07:45
URL: http://dejtamax.blogg.se/
Postat av: Oskar

Det är rätt, sätt upp mål för sånt här... sen tycker jag nog första förslaget var bättre...

2008-10-02 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: