Ännu en fika

Under dessa senaste dagarna som passerat har jag insett att jag har börjat bli bra på att fika. Inte så jätteskönt att veta eftersom det i längden ofta brukar betyda en större kula på magen; men som tur är intalar jag mig själv att jag inom en väldigt snar framtid kommer att börja träna, så fort Emma har lämnat sin plugg depression kör vi igång. Jag mötte upp med mina nära vän Sebastian efter föreläsningen och vi satte oss ner och pratade i lite drygt två timmar, om ditten och datten, livet och självklart hann vi dreggla lite också, inte bokstavligt menat. Nu är jag iallafall hemma igen efter en lång dag i metropolen Borås, härligt.



Rikard

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Kindben, allt hänger på mina fantastiska kindben. Härligt.

2008-10-22 @ 21:12:00
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Andreas

Fika är alltid gott! :D



Ha en bra kväll

2008-10-22 @ 22:16:01
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: