Tydligen störningsproblem

Nu har jag fått det bekräftat efter lite drygt tjugo minuter först i telefonkö och ett bortklick, och därefter ytterligare tjugo minuter i telefonkö att 3 har störningsproblem i Borås trakten och att detta förmodligen kommer vara åtgärdat tills imorgon; det hoppas jag verkligen! Jag är så trött justnu på mitt mobila bredband att jag skulle kunna klippa isär det och samtidigt vet jag inte hur utsliten min bärbara mus har blivit efter alla klick på ANSLUT. Nej, nu ger jag upp; har satt mig vid den stora blåsmaskinen istället, den kan man alltid lita på att den fungerar iallafall.

Rikard

Kommentarer
Postat av: stella

förklarar varför mitt internet växlat som jag vet inte vad det senaste dygnen.

hoppas det är fixat!

2008-11-28 @ 15:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: