Tv tittande idiot

Jag undrar om jag inte har förvandlats till en riktig tv tittare; en manlig tappning av min kära vän Sofia som till punkt och pricka har koll på vad som visas på tv, kväll efter kväll. Idag kom jag nämligen på mig själv att högljutt diskutera sex and the city och bonde söker fru i högskolans lokaler; och det är verkligen inte likt mig. Att dessutom vara mer intresserad av Bree Hodge än dagens föreläsning får mig att bli orolig över mitt eget bästa. Jag får anta att jag är inne i en snart övergående fas som borde ta sin början efter tre säsongen sex and the city, och senaste med desperate housewives.


Rikard

Kommentarer
Postat av: sebbe

shit de var ett tagsedan jag såg DH. fan har inte haf tid. vad har hänt i sericen? jag skäms haha

2008-11-27 @ 01:03:39
URL: http://fashionguy.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tjenare killen. Nu är momchichin tillbaka i bloggvärlden. Hoppas livet lever gott med dig, varför skulle det inte? Du har ju fastnat för Bree. Love her!

2008-11-27 @ 09:12:08
URL: http://abolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: