Torsdagen 13: e november

Nu har jag äntligen kommit hem efter en minst sagt hektisk dag. Det började med att klockan ringde tio i sex, begav mig till Göteborg och tillsammans med Adam stod jag och köade inför släppet av H&M: s samarbetes kollektion med Comme des garcons. Kön var mycket kortare än förra året och det roliga var att det fanns fler killar än tjejer; vi stod som nummer fem och sex i kön vilket betydde att vi kom in bland de allra första och jag hann få tag i skjortan jag ville prova. Jag köpte den, ångrade mig och lämnade tillbaka den. Det blev inget köp, men det gör inget! Mycket av kollektionen hängde kvar, både på dam och på herr. I Nordstan såg det helt orört ut trots att kön därinne var mycket längre än kön på Kungsgatan. Nästa år hoppas vi på ett mer känt samarbete; varför inte Marc Jacobs?





Rikard

Kommentarer
Postat av: Sara

Ingen hitt kollektion då med andra ord... Vad tråkigt! Passade inte skjortan riktigt eller varför fick den åka tillbaka?

2008-11-13 @ 19:20:52
Postat av: Husein

tjena rikard!

jag har en fråga gällande Acne Jory Black stövlarna. det hade varit skit shysst ifall du kunde skriva till mig när du ser detta så kan jag ställa frågan över ett [email protected]

mvh husein

2008-11-13 @ 20:52:24
Postat av: Felice

Oj oj! Det var nästan värre än jag trodde. Men visst var inte kollektionen någon vidare hit? Inte precis som Cavalli och absolut inte som Viktor&Rolf, det var grejer! Kul att läsa att du var där och köade i år igen ;)

2008-11-13 @ 23:39:39
URL: http://anderssonfelice.blogg.se/
Postat av: Meg

Tycker reklamen som de visar på tv om dessa kläder är helt värdelös.. man får ju liksom inte se plaggen, utan bara ett mug-shot på modellernas fejs! :s

Anyways, hur är läget? :)

2008-11-14 @ 15:01:07
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: