Tisdagen 11: e november

Jag har råkat ut för en extrem förkylning; när jag vaknade imorse kunde jag inte svälja och det kändes som att jag hade uppemot fyrtio graders feber men trots det begav jag mig till jobbet, jag har inte råd att vara sjuk. Under dagen kändes det som att jag gick på ett gåband då det kändes som att jag svävade fram. I takt med att användadet av julpapper ökade så tilltog även min träningsvärk från gårdagens bravader, förmodligen också det som utlyste min förkylning. Nu ligger jag i min säng, helt utslagen och vilar; både onsdagens och torsdagens föreläsningar har blivit inställda, hur skönt kan man inte ha det?

Rikard

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

har tagit hand om min älskling som också är sjuk

du får krya på dig!

2008-11-11 @ 21:52:23
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: