Svenska C-kändisar

Det finns ganska mycket jag stör mig på om man säger så, enligt mina vänner har jag bara förutfattade meningar men samtidigt kan jag inte låta bli att bli irriterad över bagateller och framförallt över personer som framstår sig som "kända" trots att de egentligen inte förtjänar det. Här listar jag fem, utan inbördes ordning av de kändisar som jag stör mig på allra mest, snälla försvinn ni är out-to-date

1. Pernilla Wahlgren; Var med i Melodifestivalen för sisådär hum år sedan och har väl inte gjort något direkt viktigt för att halka runt på röda mattan. Eftersom mor sin var betydligt mer framgångsrik har Pernilla försökt på alla sätt att stanna kvar i rampljuset med skilsmässor, barn efter barn efter barn och nu senast reklam för hårfärg. Förutom att hon är alldeles för scary för mig så ser vi henne säkerligen snart i långklänning i Let´s dance!

2. Alex Schulman; Här finns det inte mer att säga, en tråkig blogg, en ful människa och ett patetiskt äktenskap. Jag spyr!

3. Anna Book; Var även hon med i Melodifestivalen för snart sisådär trettio år sedan och har levt på vågen efter ABC sedan dess. FÖrutom ett gästspel i Let´s dance har hon även upptagit löpsedlar om hennes mage som spruckit ett flertal tillfällen; senast gjorde Anna en magsäcksförminskning och snart kommer vi väl även få följa Anna i ett reportage där hennes dotter gör ett liknande; eller så blir det Melodifestivalen 2010; CDE.. jag längtar!

4. Elita Löfblad; Hej jag tror jag är känd för jag är blond, har stora bröst och har vikt ut mig ett flertal gånger. Snart är det väl Elita som hänger med Fadde, förminskar brösten och skriver en självbiografi om allt kokain hon tagit på Stureplan. Skaffa dig ett värdigt liv.

5. Brolle JR; Sjunger som en gnu med konstgjord röst och försöker att kopierar Martin Stenmarcks låtar och hoppas nu på att vinna en rockbjörn. Förutom ett uselt koncept i MQ: s senaste reklam har Brolle nu slagit sig ihop med ännu längre ned på köföreträdslistan Elin Lanto, och snart ser vi väl dem i någon form av duett för någon svensk/dansk/norsk klädkedja; Det är hon.. jag vill leva med - Patetiskt och dåligt! Skaffa ett riktigt jobb.

Pernilla, ta hand om dig!


Rikard

Kommentarer
Postat av: Kristin

så rätt

2008-11-27 @ 22:55:45
URL: http://kristinprallin.blogspot.com
Postat av: Andreas

Fast jo eller nej.. Eller jag menar Alex Schulman har ju en av Sveriges största blogg. Vilket automatiskt gör honom till en kändis, och oavsett vad du säger så kommer han alltid ha en av sveriges mest lästa blogg, vilket automatiskt shuts you up! Sen det där med förhållandet och utseendet har absolut inget med kändisskapet att göra. Jag menar, hur många av Sveriges kändisar ser bra ut?

PS. Jag är så otroligt rastös, så jag valde en av dessa kändisar på din lista och bestämde mig för att leka försvarsadvokat, so now i rest my case...

pusss

2008-11-27 @ 22:56:32
Postat av: Andreas

Jag ställde mig fråga; lever de personer du räknade upp fortfarande. Tycker de mest håller på med meningslös reklam och liknanade. De flesta verkar ha fallit ner från sin stjärnstatus och inte kommit vidare. Det tog helt plötsligt stopp för dem. Men att det går utför för Alex, det gör inget, han kan lika gärna försvinna från denna jord.

2008-11-28 @ 11:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: