Söndagen 16: e november

Så här sitter jag igen en söndagskväll, tuggandes på en alldeles för torr klementin i ett nystädat rum men en alltför stökig garderob. Veckans planer känns avlägsna och ändå kan jag inte annat än bäva inför skolveckan, känns som att jag redan har fått nog av allt; men samtidigt ser jag fram emot den så otroligt mycket. Ni vet, ibland mår man bara sådär riktigt bra trots att ingenting egentligen har inträffat, jag har städat och spelat dataspel; ja hör och häpna! De två senaste timmarna har jag suttit och spelat dataspel, hur absurt är inte det? och trots detta kan jag inte få nog. Jag lugnar mig själv ständigt med tanken på att jag inte kommer att bli ett nytt wow offer och samtidigt trycker jag i mig den sista biten av min torra klementin.

Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: