Plezuro

Har du varit på Plezuro på Rörstrangsgatan i Stockholm? Inte? inte jag heller och jag visste inne ens att butiken fanns förrän en väldigt trevlig tjej kommenterade i min blogg för ett tag sedan. Jag hade konstaterat att svenska märket Odeur är nästintill oåtkomligt att få tag i om man bor i Sverige; men efter en rad kommentarer vet jag nu att märket går att få tag i även här; och även för oss som inte bor i Stockholm. Iallafall beställde jag en tisha från plezuro.se i söndags; från märket Odeur och trots lite trassel med betalningen så gick det bra; tack vare denna otroligt duktiga tjej. Tishan anlände idag, alldeles för snabbt enligt min mening! med personligt brev, en ekologisk tygpåse samt en broschyr. Jag är helt såld; aldrig förut har jag varit så nöjd med ett online köp och detta är tack vare den till synes underbara personalen som huserar där i Stockholm. Tack!

Tishan kom i brevlådan idag, med extra vidd framtill




Beställ en likadan här!

Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: