Nästan tolv timmar

Jag brukar ofta tycka att det är kul att jobba när jag inte har jobbat ett tag och så även idag. Däremot kan jag inte direkt säga att jag blev överlycklig när jag blev tillfrågad om att jobba fram till halv tolv. Det kommer bli jobbigt att i princip tolv timmar stryka omkring och vara glad när man tar hand om en massa pensionärer och jag lider med min kära familj och hoppas att de hunnit gå och lägga sig när jag kommit hem; i bästa fall är jag nog så utmattad att jag kommer gå direkt till sängen och däcka inför morgondagen. Det deprimerande vädret bidrar dock till att jag har extra energi att jobba och tjäna pengar än att sitta hemma och kolla på Desperate Housewifes. Det är ju fredag iallafall.

Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: