Måndag 17: e november

Trött efter en halv dags föreläsning och en extrem runda på gymmet. Okej, nu kanske jag inte ska ta i så mycket men jag ökade faktiskt alla vikter på alla maskiner idag, så snart hoppas jag få den där body-builder kroppen som jag så länge önskar mig, haha not! Ikväll har jag iallafall sammanfattat dagens föreläsning vilket betyder att jag kommit igenom ungefär halva powerpoint presentationen om fröhår, bomull (CHO) Hoppas att något av detta satt sig, nu ska jag sätta mig ner och pyssla litegrann; och förresten! Visste ni att bomull består av 93% cellulosa?


Rikard

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nej det visste jag inte, vad skoj! :)

Annars allt bra me dej?

2008-11-18 @ 14:32:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: