Gårdagskvällen

Igår begav sig jag, Rickard och Robin till Park Lane på Avenyn i Göteborg; och jag måste säga att även om kvällen inte blev riktigt som vi hade tänkt oss så hade vi det för en gångs skull roligt på Park Lane. Till och med så roligt att jag drog tag i Rickard och backade runt hela dansgolvet och tryckte undan människor, tänk er ungefär på samma sätt som Rose & Jack i Titanic fast runt hela dansgolvet; och ja, vi var inte nyktra. Efter en minst sagt suktande Mc Donald´s meny runt fyratiden (Vi stirrade oavbrutet på killen som är med i Andra Avenyn) så tog vi oss en svarttaxi som jag givetvist somnade i. Runt halv fem tiden däckade jag i Rickards soffa och vaknade en halvtimma senare av att Rickards katter höll på som vanligt.

Lite bilder från gårdagskvällen






Rikard

Kommentarer
Postat av: Rickard

Vi hade såååå kul:)

De bästa på hela kvällen va när du drog runt mig på dansgolvet, kändes som att åka i 190km i timmen. sjukt härligt känsla, allt folk bara susade förbi mig, helt sjukt:)

Måste göras om hahaha!

Plus att Killen i Andra avenyn är så sjukt!



Tack för en helt underbar kväll/natt rikard. Min bästa vän!

2008-11-01 @ 20:39:30
URL: http://rickeofmq.blogspot.com/
Postat av: T

Vad snygg du är på första bilden! Wohoooo! :)

2008-11-02 @ 09:54:53
Postat av: Sebastian

Först Anna Skipper, nu snyggingen från Andra Avenyn. Damn, du får ju allt. ;)

2008-11-02 @ 10:18:38
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Mikael

Elsker seriøst den skjorte. Du ved ikke om man kan købe den på nettet et eller andet sted? Ville bare lige skrive at det er en mega fed blog du har:D God stil!

Nu er jeg ikke helt så skrap til svensk. Hvad er det egentlig du læser?

Hilsen

[email protected]

2008-11-02 @ 15:00:34
Postat av: Amir Akrouti

jag älskar första bilden på dig :D haha

2008-11-02 @ 17:07:23
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: MIRRE

aaah.. Kim i andra avenyn! Älskar serien!

2008-11-03 @ 02:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: