Frukost

Hela dagen är förskjuten på grund av att jag vägrade ta mig upp ur sängen tidigare än vad jag behövde idag, och därför har precis lagom till lunch inmundigat min frukost. Särskilt inspirerande var inte den heller utan det blev en kaffe och två smörgåsar, någon vidare frukt hade vi inte hemma så det fick jag stå över. Nu måste jag göra mig iordning så att jag hinner med allt som jag ska göra idag! Förresten, är det någon mer än jag som tycker att kaffe ska drickas ur kopp med fat?


Rikard

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ar som semlorna... som man kan kopa innan nyar these days! Oh skont med lite motion. Jobbar hela dagen idag som vanligt, sen har jag kompisar som flyger over fran Sverige och mina boys i McFly som tittar forbi i helgen sa ska val forsoka putsa lite hemma - haha! Du da? Nagra planer for helgen?

2008-11-04 @ 13:30:33
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: emelie

så gott det där såg ut :D

2008-11-04 @ 18:06:25
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: