Fredagskväll

Här sitter jag, med dåligt samvete över bloggen bland annat, med skolan och med allt som man brukar sitta och tänka på en fredagkväll. Jag funderar väldigt mycket, och det är nog det största felet med mig; jag ser alltid saker ur de värsta perspektiven men samtidigt är jag väldigt medveten om konsekvenserna, att jag blir depp. Iallafall; dagen har varit trevlig, gymmet med Emma på förmiddagen, sedan en spontan runda i kommunen tillsammans med mor där vi fyndade märkes-tyger billigt i Kinnahult. Mamma köpte två kuddfodral samt x antal meter tyg. Själv hittade jag ett stort tygstycke med ett grafiskt tryckt träd på, helt fantastiskt! och bara för trettio kronor kunde jag inte stå emot, något för framtiden?


Rikard

Kommentarer
Postat av: AnnaIda

åååh vad är detta för gudanådig butik som inte jag har upptäckt med massa fina tyger. Det där tyget skulle göra sig perfekt som tavla i min nya lägenhet :)

2008-11-14 @ 23:30:23
URL: http://annaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: