En lördagskväll

Tänk att det börjar bli lite utav en tradition nuförtiden att jag sitter hemma på lördagskvällen, för trött för att hitta på någonting annat. Sedan bor jag också i Fritsla och därför är det svårt att bara spontan göra något heller; speciellt inte ikväll med tanke på att jag börjar jobba klockan nio igen. Jag tror att jag kommer vara helt död efter imorgon, elva och en halv timmes jobb står på tu men efter det är jag ledig en hel vecka och då blir det en liten sväng till Norrköping. Jag har också glädjen att säga att jag tillslut hittade min webcam på datorn; vad nu det ska vara bra för då bilderna blir fula, oskarpa och helt ointressanta. För er skull bestämde jag mig dock för att bjuda på mig själv, i något grått format.


Rikard

Kommentarer
Postat av: Andreas

Pussmunn? Eller vad tänkte på?

2008-12-02 @ 20:24:57
URL: http://abolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: