En halvnatt på sparkcykel

Har du någon gång jobbat natt på Solgård i Fritsla så vet du att största nöjet med att jobba är för att man får sparka sig runt mellan avdelningarna på sparkcyklar. Eftersom jag jobbade fram till halv tolv igår kväll så fick även jag chansen att prova och jag måste säga att det kändes lättare, roligare och framförallt mer spännande att sparka sig igenom timmarna larm efter larm efter larm. Att jag innan det också redan jobbat nio timmar gjorde inget. Jag hoppas på samma cykel ikväll då jag ska jobba fram till halv tolv; men först har jag en sisådär åtta och en halv timme först på avdelning två och sedan blir det hemåt för att plocka upp litegrann.

Rikard

Kommentarer
Postat av: Henke

hehe, det betyr at man har et lavt jernnivå i blodet. jern = järn. see?

2008-11-29 @ 16:58:20
URL: http://henkelenke.blogg.no
Postat av: Sara

De är inte bara i Fristla man har detta fantastiska privilegie på natten... Hur skulle vi klara oss utan våra sparkcyklar. Ett tips att få natten gå lite fortare: Anordna sparkcykelrace med dina arbetskamrater!

2008-11-30 @ 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: