Deprimerande angelägenhet

Jag blir så otroligt trött ibland då jag inser att varje dag är en kamp mot något. Är det inte en heldags föreläsning så beror det på att man har glömt matlådan eller missat bussen. Idag däremot har det regnat, varit grått och blåst. Hunden har varit hemma och blivit förpassad på mitt ansvar, suck! och om inte allt detta vore nog så har inte mitt internet fungerat riktigt under hela dagen. Min telefon har även den strejkat och jag antar att detta beror på 3; vore ju synd att skylla på någon annan. Iallafall så har jag tillbringat dagen med nyinköpta näsdukar från Ica, ätandes snabbmakaroner till middag och kollat igenom hela tre skivor av Desperate Housewives, otroligt härlig sysselsättning en ledig torsdag som denna; eller hur?

Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: