Alldeles för fort?

Det dröjer nu ungefär tre månader tills de första shortsen börjar dyka upp i butikerna. Tills vinterjackorna försvinner och tills det mörka stickade koftorna byts ut mot tunna bomulls t-shirts, skjortor och sandaler. Jag själv brukar tycka att denna delen på året är helt fantastisk för det är då man börjar få tillgång till de första vårplaggen online samtidigt som rean börjar för höstplaggen!. BÅde Acne och nu även Hope har släppt ett antal plagg i sina repsektive onlineshops och jag själv är inte sen med att beställa såklart. Däremot är jag ganska strikt vid en punkt och det är vid shorts, dessa inhandlar jag alltid bara när det är varmt ute! Däremot är tröjor, linnen och diverse andra attiraljer mer än välkomna i min garderob; för man behöver ju inte vänta ett halvår på att använda dem? eller?

Nu börjar snart rean! Bilder från Filippa K AW 08/09



Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: