Skärp dig!

Personligen tycker jag det är rätt så svårt med skärp för det har aldrig varit något som jag riktigt använt. Det är visserligen meningen att skärp ska vara praktiska men till viss del vill man ju även att de ska se bra ut. Igår trotsade jag mitt köpförbud och inhandlade ett av Whyszeck´ s otroligt härliga läderskärp. Det var svårt att välja färg eftersom både det gröna & blå är helt oemotståndliga. Det blev i alla fall tillslut det blå. 

Nu är bara frågan hur och när jag ska använda detta. Jag har inget direkt som passar till så istället för att känna glädje över mitt köp så känner jag istället lite ånger. Jag brukar alltid få skuldkänslor när jag har köpt något då det känns som att jag inte egentligen behöver det. Men precis som när jag köpte mina strumpor från Acne så kan man glädja sig åt, att oavsett om man använder det eller inte så är det i alla fall fint att titta på! 

image4
Rikard

Kommentarer
Postat av: filp

fint! gillar det nya upplägget på sidan,

2008-03-20 @ 15:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: