Presentation

image2
Så, för att göra det hela lite mer formellt och spännande så borde jag väl ta och i korta svängar presentera mig lite. Rikard är förnamnet och 19 är åldern. Antar att jag efter 20 kommer få åldersnoja, men just nu har jag inte tid med det eftersom jag arbetar på två jobb. Dels är jag vikarie på ett äldreboende där jag jobbat sen 2005, sen jobbar jag också extra vissa dagar i en Leksak&Bokhandel här i närheten.

Jag är en kille som ofta gömmer mig bakom mina nördglasögon, mina alldeles för stora skjortor och mina korta små jackor. Tycker du inte det låter spännande så är de tnog ingen idé att fortsätta läsa. Trots att jag arbetar heltid hinner jag med att plugga en kurs på Textilhögskolan i Borås, där läser jag Mönsterkonstruktion I för tillfället och hoppas att jag inom en snar framtid kan lära mig sy.

Framtidsplanerna är än så länge att jag från en butikchefsutbildning ska kunna arbeta mig upp till avdelningschef för någon snygg konceptbutik, för att sedan bli inköpsassistent, inköpare och sedan designassistent för att sedan sluta som designer. En lång bana som kräver mycket av det jag har gott om, sociala intellekt.

image1


Rikard

Kommentarer
Postat av: Adam

haha, åldernoja, nejdåå!! :) Jag tycker du kan slappna av i vetskapen om att för varje dag som går så blir man en allt klokare människa! Visst är det härligt att för varje dag bli ett mer autentiskt själv!? :)

I övrigt kan jag säga att Rikard rekommenderas starkt! Prova honom genom att slänga iväg en kommentar genast ;)

2008-03-19 @ 22:08:02
URL: http://adamsebastian.blogg.se
Postat av: ;)

för övrigt bör väl nämnas att du är ruskigt söt också??

2008-03-20 @ 11:49:52
Postat av: Anonym

min lilla älskling puss från mamma

2008-03-20 @ 20:55:23
Postat av: Adam

haha, åhh!, vilken söt mamma! ^^ Nästan lika söt som sin son då kanske ;)

2008-03-20 @ 21:35:43
URL: http://adamsebatisna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: