Långfredag

Det känns nästan overkligt när man tittar ut och ser att det är alldeles vitt. Säkert mer än en decimeter snö har fallit bara under natten och har förvandlat vårt härliga påskväder till nyårsväder. Detta "nyårsväder" förstärks med alla de smällare som man konstant hör här utanför. Så, jag antar att den här dagen ska bli längre än vanligt eftersom det är just "långfredagen" och jag jobbar 14-20.30 idag, kommer det då kännas ännu längre? Det hoppas jag verkligen inte, jag har hela påskhelgen framför mig med jobb, jobb och jobb.

Är det någon som har fått påskägg förresten? Jag har än så länge inte fått ett enda!

image14


Rikard

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag menar allt jag säger och även det jag skrev i föregående kommentar. Det här ser ut att bli något riktigt bra Rikard, tråkigt bara att du har så mycket annat för dig... :P

2008-03-21 @ 10:56:02
URL: http://www.dennism.se
Postat av: fanie

Jag har fått en påskägg!=)
btw. asbra blogg! *tummenupp*

2008-03-21 @ 17:58:59
URL: http://overme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: