Hi-tech

En av vinterns stora huvudtrender har nu även lyckats leva vidare och bli en av vårens stora huvudtrender nämligen Hi-tech trenden. Syntetiska material är i fokus och material som nylon, plast och lack dominerar både accessoarer, ytterplagg och kostymer. Detta är också en trend som jag till helt nyligen inte tyckte om, men på något sätt har jag mer och mer börjar tycka om för att sedan helt och hållet fallig pladask för det hela, och just nu kan det inte kännas mer rätt än att sätta på sig en tunn nylonparkas. Flera stora modehus har anammat trenden och även tidningen "MAN" har tagit upp det, jag tycker det är snyggt även om jag inte känner för att sätta på mig en helt glansig outfit. 

Burberry Prosum S/S 08
Calvin Klein S/S 08

image11 
image12

Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: