Halka

Då var det morgon igen, eller ja för min del tycker jag det snart är middagsdags. Idag fick jag i alla fall sova tils jag vaknade och det är sådana stunder som man verkligen uppskattar lite då och då. Inatt fick jag agera fyllechaufför åt bland annat min syster (som tillslut inte ens åkt med hem) och hennes killkompis och det gällde verkligen att köra lugnt. Jag var verkligen tacksam mot halkörningen som jag och Lise genomförde för mer än ett år sedan, den behövdes igår för jag vet inte hur många gånger bilden höll på att sladda iväg, och inte nog med det; jag körde bara i 40 km/h. Det beror säkert på den oskottade vägen samt de miljoner tjocka snöflingor som föll medan jag körde. Jag förstår inte det här, för en vecka sedan hade vi tjugofyra grader i solen på vår altan, nu är det ett tjockt vitt täcke som har bäddat ner oss. Säga vad man vill, men årstiderna är verkligen förskjutna. Förhoppningsvis blir det finare väder i veckan för jag har mycket inplanerat, och då vill man inte dränkas av vare sig regn eller snö, utan snarare vackra vinterdagar!

image43

Rikard

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

Tack tack.. mja om du läser mitt inlägg som heter våldtäkt så kanske du förstår hur min helg har varit... sj då?

2008-03-24 @ 12:25:15
URL: http://mrpitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: