En snabb vändning

Då var man hemma igen efter en heldag tillsammans med storasyster. Vi lyckades avverka både Kungsmässan och Freeport relativt snabbt och hade verkligen roligt. Dock så finner jag inte shopping på Kungsmässan direkt givande med tanke på att det bara är samma afäärer som i vilket samhälle som helst.
Mitt shoppingförbud bestämde jag mig för att flytta till april månad, får väl se om jag klarar av det denna månaden. Jag hittade ändå inget speciellt idag men jag köpte faktiskt ett slags spray-vax som inte är lika kladdigt som vanligt hårvax är. Det verkade superbra, och proffsig hjälp fick vi också.

Nu måste jag slänga i mig något att äta innan jag ska åka till Borås för att träna, hade dock hellre stannat hemma och tagit en lång promenad eller något men jag antar att det är bäst att följa tidsplanen. Ikväll blir det nog lite byxmönster antar jag.


image7

Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: