En omstart

Alla behöver vi en omstart ibland. Det kan handla om att man helt enkelt tappat suget att fortsätta med något som ändå bara känts träligt. Oavsett om man är missbrukare eller bloggare så tror jag det är ytterst viktigt att ge sig själv i alla fall en chans till. Anledningen då till att jag försöker mig på det här igen kan vara dels för att jag läste att en "seriös" bloggare skriver minst 3 inlägg om dagen, det lyckades jag inte uppnå sist. Eller så handlade det helt enkelt om att många missuppfattad mitt syfte med att blogga, vissa inslag av mode och kläder kommer att förekomma eftersom det är ett stort intresse. Däremot känns dagens outift väldigt utkört och än värre dagens önske-outift är inget jag heller har planer på att skriva om. Kort och gott en blogg om allting och lite till!

Rikard

Kommentarer
Postat av: Dennis

Lycka till nu Rikard med din "nya" blogg... Den kommer bli Sveriges största inom kort - trust me... ;)

Take care...

http://www.dennism.se

2008-03-19 @ 19:09:31
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: