En förfrågan

Eftersom jag är väldigt uttåtriktad och social så har det oftast jag som blivit vald när klassen skulle välja någon representant av något slag, kanske var det därför jag satt i elevrådet i sex år (utan att få någonting gjort) Men konfrencier är något som jag har varit vid ett flertal tillfällen och två gånger på den årliga modevisningen på gymnaiset. Alla elever som väljer till kursen MODE- design, tecka, sy har tillsammans med elevens val inriktning textil som examensuppgift att sy kläder till en modevisning som ska hållas i slutet på maj varje år. Detta var en ny kurs när jag började den och för två år irad så har jag varit konfrencier tillsammans med en tjejkompis, sist nämnd Felice. Men nu har jag trots att jag tagit studenten blivit tillfrågad om jag kan tänka mig att ställa upp igen, självklart vore det roligt att göra det igen men samtidigt känns det som att jag är lite passé på den fronten och borde låta någon annan få chansen istället. Vi får väl se om förfrågan står kvar när det är dags för lärarna att bestämma sig.  

Bilder från Modevisningen 2007

image31


image32

Rikard

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad söt du var förresten!
jag lyssnar på all möjlig musik faktiskt, själv då? :)
glad påsk!

2008-03-22 @ 20:29:13
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Adam

Va duktig du är rikard! Det måste ju betyda att du är bra på det!

2008-03-22 @ 22:52:55
URL: http://adamsebastian.blogg.se
Postat av: Felice

God dagens! Jag har fått den stora äran att fråga dig om du vill vara konferencier på årets modevisning med! Men då jag som vanligt är seg och har haft fullt upp antar jag att någon annan hunnit före då du redan fått nsy om detta ;) Men är du sugen så hör av dig för erbjudandet står självklart kvar :) Glad påsk!

2008-03-23 @ 13:47:48
URL: http://anderssonfelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: