Blondinbella

Debatterna kring Blondinbella fortlöper som en riktig löpeld, och alla frågar mig vad jag tycker. Jag har aldrig riktigt hunnit eller haft tid att sätta mig in i Blondinbella, vare sig som person eller hennes blogg. Överallt finner jag bara förutfattade meningar om denna tjej. Vad jag har hört så tjänar hon obefintliga summor på sin blogg som hon sedan shoppar upp. Det ska dock nämnas att jag tror att inom en snar framtid kommer hon bli en svensk mediapersonlighet, då hennes bloggande redan har tagit henne utanför Sveriges gränser till våra nordiska grannländer. Jag ska inte ha alltför stora fördomar om denna brud som jag inte ens känner, det finns alltför många blonda, blåsta svenska blondiner i Sverige, so what´s the big deal?

image18

Rikard

Kommentarer
Postat av: Viktor

åååh vad jag håller med !

2008-03-21 @ 12:23:01
URL: http://viktorkrygaah.blogspot.com
Postat av: Elena

Ja detsamma :) Måste bara kommentera detta inlägg också. Kul med någon som skriver inlägg man verkligen tycker är intressanta. Blondinbella är blond, men ändå rätt smart eftersom hon hittar på nya sätt att tjäna pengar. Enligt mig är hennes blogg dock sjukt ointressant, men smaken är ju som baken.

2008-03-22 @ 11:42:31
URL: http://elenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: