Arbetsintervju

image50

Anledningen till gårdagens uppehåll i bloggandet grundar sig på att jag inte hittade på något vettigt, värt att blogga om. Däremot fick jag ett mail igår från min vän Felice; "Du skulle passa som säljare hos 3" Jaha, tänkte jag och fyllde i en ansökan, mest på skoj faktiskt och inget CV bifogade jag eftersom jag inte hade skrivit något.
Därför blev jag så paff i eftermiddag då jag fick ett samtal just från 3, som ville att jag skulle komma på intervju på Scandic Hotell i Göteborg nästa onsdag. Jag blev helt stum!

Jag söker visserligen inget nytt jobb just nu, men visst kunde det vara skönt att få pröva på något nytt innan högskolan drar igång i höst. Jag har också fått fippla och bytt turer och dagar idag på grund av min kurs som börjar på måndag! Ja precis, på måndag! Kurslitteraturen anländer om ungefär åtta dagar och första seminariet är nu på måndag, hela dagen! Därför försökte jag på mig att bekräfta min anmälan idag, men det fungerade inte online så då ringde jag Textilhögskolans Institution som hänvisade mig till Antagningsenheten, som i sin tur hänvisade mig tillbaka till Textilhögskolan, så någon hjälp fick jag inte där direkt.

Så, önska mig lycka till på onsdag!

Rikard

Kommentarer
Postat av: Felice

Lycka till på intervjun ;) Jag mailade till bland annat dig för att det hade varit roligt att jobba tillsammans i team! Föresten, vad händer med din blogg?

2008-03-27 @ 22:19:41
URL: http://anderssonfelice.blogg.se
Postat av: Dennis

Jag hotar med hungerstrejk om du inte börjar blogga med detsamma!

2008-04-02 @ 07:27:26
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Jarl

Tjena Rikard
Tänkte maila dig, hur hittar man din mailadresss?

2008-04-02 @ 08:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: