Alex Schulman

Jag kan inte förstå varifrån en så ful människa som Alex Schulman har fått tillåtelse att klanka ner och anklaga människor för att vara dumma och fula. Jag menar har han någonsin tittat mer än en gång på sig själv? Jag kan inte förstå att folk överhuvudtage kan vara intresserade att följa hans blogg. Jag drog en lättande suck när han bestämde sig för att sluta blogga, men liksom andra så kunde han inte motstå att ta sig tillbaka till bloggens värld, kanske var det för att han trodde att Sverige "saknade" honom? Nej, ner med Alex Schulman!

image44

Rikard

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag gillar Schulman. Man får ju ta allt med en nypa salt. Visserligen är det en hel del jag inte håller med honom om men han (och hans bror) brukar kunna locka fram ett leende då och då.

2008-03-26 @ 13:33:27
URL: http://cammillas.blogg.se
Postat av: Joli

Hmmm, jag tycker nog snarare tvärtom, att det är coolt när människor som inte vältrar sig i sin egen skönhet har många läsare. Blir en blogg verkligen bättre av att den som skriver den är snygg?

2008-03-28 @ 11:23:15
URL: http://unjolimixpourtoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: