Acne Jory Black

De skor som jag i höstas bloggade frenetiskt om har nu äntligen blivit mina. Då jag efter mycket tungt övervägande och ett dussintal provningar bestämt mig för att inhandla dessa godinar, nu till ett mycket mer reducerat pris än innan. Medan min syster var mer skeptisk till köpet så försökte jag övertyga henne om att vintern ännu inte tagit slut och det tycktes som att hon gick med på det tillslut. En stor peng så här innan löning blev det som fick lämna min plånbok, men speciella skuldkänslor har jag inte direkt. Dessa skor/ boots/ kängor - oavsett vad ni vill kalla dem är tidlösa, och kommer mycket aktivt att användas av mig.

image8


Rikard

Kommentarer
Postat av: Dennis

Bra köp och bloggen håller högsta klass, precis som jag trodde att den skulle göra!

2008-03-20 @ 20:22:13
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: