Ytlighet

Jag vet att jag inte borde vara den som uttrycker mig om hur folk ser ut, men eftersom det verkar vara ok för alla andra så gör även jag ett försök. Jag ger mig in i diskussionen huruvida pengar spelar roll i dagens giftemål. Hade Beyoncé gift sig med samme man om hon inte blivit upptäckt av honom, och han skapat allt hon har. Ingen vet, och jag orkar inte spekulera i det hela. Men Hollywood är ju såpass ytligt att det inte borde vara problem för någon att leva ensam där. Jag vet inte, men Beyoncé är ju vacker iallafall. Jay Z däremot, jag vet inte riktigt men kanske han inte borde gjort samma läpp ingrepp som hans äkta hälft?



Rikard

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hej hej. Allt är hur bra som helst. Hoppas att du också har det fint. Bilden som inspirerade finns i det senaste inlägget på min blogg så det är bara att spara ner.



Ökenkängorna funkar alldeles utmärkt nu mitt i sommaren. De är mer än bekväma och faktiskt inte för varma. De är faktiskt även sommarens innekänga enligt Café och Daniel Lindström...

2008-07-10 @ 19:18:31
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: